.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيام استاندار گيلان بمناسبت هفته دولت

در تاريخ هر ملت، فراز و نشيب هاي تلخ و شيريني وجود دارد که تعيين کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. در اين ميان، شهادت دو شخصيت فداکار اسلام، رجايي و باهنر که به آتش کين منافقان سوختند و فصلي از شهادت را به نام هفته دولت در تاريخ انقلاب گشوده است.

به گزارش شمال‌نيوز، در اين پيام آمده است؛ در هفته دولت مردم با عملکرد و دستاوردهاي دولت در زمينه هاي گوناگون عمراني، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي آشنا مي شوند و دولت با توجه به وصيت نامه سياسي ـ الهي امام خميني رحمه الله و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، مي کوشد در زمينه هاي گوناگون به موفقيت هاي بيشتر و مهم تري دست يابد و آينده بهتري براي ملت بزرگ و پرافتخار ايران به وجود آورد. خواسته مردم از دولت و نظام اسلامي، ريشه کن کردن بي عدالتي و ايجاد بستري سالم براي تقسيم عادلانه امکانات و فرصت ها و اجراي عدالت اجتماعي در عرصه هاي گوناگون است. دولت در جمهوري اسلامي در خدمت ملت است و هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي بوده و اين از افتخارات انقلاب اسلامي است.

در ادامه اين پيام آمده است؛ يکي از مهمترين ويژگي هاي دولت اسلامي و وجه تمايز آن از ديگر دولت ها اين است که از پشتوانه عظيم مردمي برخوردار بوده و کارگزاران دولت اسلامي از ميان مردم برخاسته و براي خدمتگزاري به مردم وارد اين عرصه مقدس شده اند و از مهمترين شاخصه هاي دولت اسلامي، پيروي از قانون و التزام عملي به احکام اسلام است. در سالي كه بنا به فرمايش رهبر معظم انقلاب به سال همت مضاعف و كار مضاعف نامگذاري گرديده است بايد با كار و تلاش مضاعف در جهت رشد، شكوفايي و پيشرفت بيش از پيش كشورمان گام برداريم. هفته ي دولت بازخواني كوشش ها و تلاش هايي است كه با اهتمام و جديت هرچه بيشتر در راه شناسايي اهداف و بسط و گسترش توسعه و تعالي انقلاب اسلامي در كشور و حفظ آثار و ارزش هاي آن تلاش كرده ايم مي باشد. امروز دولت اسلامي ايران با تكيه بر انسانهاي پاك و سالم، متقي، افكار پاك و متعالي، نگاه با بصيرت و قلب پاك به ساختن جامعه مشغول است و هم اكنون دريايي از نيروهاي سالم برخورداريم كه با تمام قدرت، توان و ظرفيتها در جهت تحقق ابعاد سياسي، علمي، فرهنگي، فناوري و اخلاقي و ساير امور نظام اسلامي ايران را به پيش مي برند

در پايان اين پيام آمده است؛ از اين رو بزرگداشت هفته دولت در كشور ايران برخاسته از مباني اعتقادي و ارزش هاي ملي است كه با شكوه هر چه بيشتر همه ساله در اين ايام به استقبال آن ميرويم. اينجانب با پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام رجايي و باهنر، اين مناسبت بزرگ را به تمامي دولتمردان عزيز و تمامي مردم ولايتمدار گيلان، تبريك گفته و در سالي كه بنام همت مضاعف و كار مضاعف نامگذاري شده، توفيق، سلامت و بهروزي دولت سرافراز را در راستاي خدمت هر چه بيشتر به جامعه اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران تحت زعامت داهيانه مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

روح‌الله قهرماني چابك

استاندار گيلان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 شهريور 1389
ببين حالا كه مي‌خوان برش دارن چقدر به تكاپوي رسانه‌اي افتاده بنده خدا....
خب حالا اگه عوض بشي چي ميشه؟ دنيا به آخر مي‌رسه؟!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.